esmaspäev, 16. mai 2011

Päevalille-kollane

Enamasti on minu puhul ikka nii, et kõigepealt on idee, mida kududa, ja siis otsin sobiva lõnga. Seekord aga leidsin Karnaluksist imeilusa tumekollase lõnga ja alles siis hakkasin mõtlema, mida sellest teha. No eks tast kampsun pidi tulema, see oli kohe selge... aga muster ja lõige olid veel lahtised.
Sirvisin siis vanu Vogue Knittingu numbreid ja leidsingi täpselt sobiva mudeli! Olin seda kampsunit seal juba varem vaadanud, kuid ei olnud osanud enda seljas ette kujutada. Nüüd loksus kõik paika!
Kudumine oli üks huvitavamaid, mis ma viimasel ajal ette võtnud olen. Ääre kudumine tundus esmapilgul keeruline, kuid ajakirjas olid ka illustreerivad fotod, ning nende abil polnud ka selles osas midagi üle mõistuse käivat. Ainus, mida kampsuni puhul natuke muutsin, olid varrukasuud. Ravelry`s pilte vaadates ei meeldinud mulle, kuidas varrukaotsad paljudel laiali hoidsid, ja tahtsin oma töö puhul seda vältida.
Disainer Simona Merchant-Dest (Vogue Knitting, spring/summer 2008).
Lõng Rowan Pure Wool 4ply (kulus 5,5 tokki), varras 3 mm.

7 kommentaari:

  1. Väga-väga ilus kampsun! Ja värv sobib mustriga ideaalselt kokku.

    VastaKustuta
  2. Uskumatu,milline kokkusattumus. Minul sama lõng ja isegi sama värvi soetatud ka Karnaluksist ja nädalaid nüüdseks otsinud sobivat mustrit sellele lõngale. Imeilus lõng ja hästi sobiv kampsun sellele lõngale.

    VastaKustuta
  3. Kaunis kampsun ja sobib sinule ideaalselt. Värv ja pitsiline muster kõik koos nii kena!

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Oled nagu Pühapäev väraval! Imevahva komplekt! Suvi on peagi käes.

    VastaKustuta
  6. Tänan :)
    Ka mulle tundus, et see natuke retro kollane on selle mustri jaoks sobiv. Ja oma riidekappi vaadates avastasin , et mul on päris mitu kleiti-seelikut, milles on sellist kollast, nii et saan kanda päris paljude asjadega :)Ja lõng ise mulle meeldib-meeldib-meeldib!

    VastaKustuta