esmaspäev, 19. aprill 2010

Pitsid kaela!

Minu kudumissoon on endiselt umbes. No lihtsalt pole tahtmist vardaid kätte võtta. Viimane kudum - pitssukad - valmis juba nädalaid tagasi, kuid siiani pole õnnestunud neid pildile saada: puudub sobiv jalamodell. Võiksin ju isegi selle "modellitöö" ära teha, aga ma ei suuda "fotograafile" selgeks teha, kuidas täpselt pildistama peaks ja millele sukkade juures tähelepanu pöörata... Nii et tuleb veel oodata, ehk kunagi saavad ka pildid tehtud.
Kuid ma olen ilmselt kevadest tingitud ehetelainel. Ja nagu ma aru olen saanud, siis pole ma mitte ainus... Erilisi saavutusi pole küll ka sellel alal veel ette näidata, sest olen peamiselt tegelenud nö ettevalmistustöödega: fimost kuulikesi veeretanud ja neid ahjus küpsetanud ning niidist motiivikesi heegeldanud. Mõned ehted olen küll ka päris kokku pannud, aga mitte kõik ei ole just nii välja tulnud nagu ma algselt ette olen kujutanud. Aga ma ei heida meelt, katsetan edasi...
Üks pitsiline kaelaehe siia jutu juurde siiski
Olen selliseid pitsilisi kaelaehteid kohanud juba mitmetes blogides ja nii proovimise mõttes punusin ka ühe.
Valge heegeldatud pits, mõned merevaiguvärvi klaashelmed ja jupike vaskset ketti - nii lihtne see ongi!

6 kommentaari:

  1. Oi kui ilus! Mulle jubedalt meeldib. Selline väike ja rahulik, aga väga elegantne

    VastaKustuta
  2. Väga kaunis ja elegantne!
    Modellinduse osas olen Sinuga 100% nõus! Ise tean alati, kuidas asjad pildil jääma peavad... aga teisele seda selgeks teha on väga raske. Seepärast puuduvadki enamasti minu fotodel inimesed.

    VastaKustuta
  3. See on lihtsalt võrratu kee :) Õrn ja puhas!

    VastaKustuta
  4. Aitäh, Helen!
    Aitäh, Triinu! Olen ka viimasel ajal pigem ilma modellita pilte teinud, aga vot pitssukki juba ilma jalamodellita ei pildista :)
    Tänud, Siret!

    VastaKustuta
  5. Sellised kaelaehted on minu lemmikud!

    VastaKustuta
  6. oH JUMMEL NII LIHTNE JA ILUS! SEE SOBIKS LAUSA PULMAEHTEKS!

    VastaKustuta