neljapäev, 10. juuni 2010

Ikka mütsid

Seekord poistele ja väga lihtsad. Valmisid juba tükk aega tagasi, aga nagu teada, on 8-aastase modelliga raske pildistamise osas kokkuleppele jõuda, ja nii said nad alles nüüd üles võetud.



Ralfi mütsi värvid on suhteliselt juhuslikud, need, mis esimesena lõngakorvist näppu hakkasid.
Alex sai värvid ise valida. Mõlema mütsi puhul oli tingimuseks, et need ei oleks väga heledad.
Mütsid on puuvillased, kuid suve jaoks loomulikult liiga soojad... Aga sügisel on kohe hea võtta!

4 kommentaari:

  1. Väga ilusad mütsid, see sinise-musta värvikombinatsioon meeldib mulle väga.

    VastaKustuta
  2. Ja jälle tuleb mul nentida, et taas kord on sinu poolt tehtud midagi lihtsat aga samas imeilusat! Sul on lihtsalt väga hea maitsemeel!. Vähemasti minu arvates.

    VastaKustuta
  3. Need ju igati ausad mütsid! Aga kas mütsi hind on suur saladus?

    VastaKustuta
  4. Oi, Siret, ma pole hinna peale mõelnudki:)Tüdrukute suvekübaraid olen müünud 150-170ga, eks poiste mütsid oleks umbes samas hinnas (no pigem ikka 150)

    VastaKustuta