teisipäev, 29. märts 2011

Alguses oli...

... suur korvitäis poolikuid värvilisi lõngatokke. Kõik enam-vähem ühesuguse jämedusega, villased või meriinovillased.
Kuna ma eriline sokikuduja pole kunagi olnud, siis aastate jooksul on neid suuremaid ja väiksemaid jupikesi ikka kogunenud - pole lihtsalt osanud neid kuskile kasutada (enamasti ju kootakse kõik jupid ikka sokkideks). Nii ongi kuhi muudkui kasvanud ja kasvanud...
Aga juba mitu aastat on mul peas olnud mõte, et tahaks kududa ühe tõeliselt mustrilise kampsiku. Ja kui Inga tuli mõni aeg tagasi välja oma imelise Matrjoškaga, siis oli see minu jaoks justkui märguanne, et nüüd tuleb see kaua mõeldud kampsun lõpuks ka ära teha!
Ja hakkasingi siis otsast kuduma. Ilma igasuguse kavandita, lihtsalt katsetades. Kasutasin kõiki värve, mis lõngakorvis leidusid, välja jäid vaid hallid-beežid-pruunid... nii et mida kirevam, seda parem!
Kahe nädalaga olen kampsuni peaaegu valmis saanud. Jäänud on vaid kinniseliist. Selle tegemiseks on mul mitu ideed, aga ma pole suutnud veel välja mõelda, milline oleks kõige parem variant...

6 kommentaari:

  1. Ma juba ammu ootan, et millal see imeilus asi valmis saab. Täna blogi vaadates oli juba väike lootus, et äkki nüüd... aga ei, sa kohe oskad põnevust tekitada. :)
    Ma loodan, et sa teed selle ilu endale ja mul õnnestub seda kunagi ka käega katsuda. Sa oled ikka uskumatult TUBLI!

    VastaKustuta
  2. Vau! Ma imetlen kõiki kel on kannatust ja tahtmist kududa nn. fair isle tehnikas ja seda rohkem kui klapse kindapaari jagu.

    VastaKustuta
  3. Ossaaaa, imetlusväärne! Sa tee kindlasti pilt ka jäägikorvist pärast kampsuni valmimist. Hea vaadata, palju ära kulutasid lõngajääke. Ei jõua ära oodada, millal saab näha valmiskampsunit...:))

    VastaKustuta
  4. Ootan kampsuni pilte juba kannatamatusega!

    VastaKustuta
  5. Helen, tegin endale jah, ja saad ikka katsuda :)
    Mari-Liis, vahel on väga mõnus teha midagi aeganõudvat, enamasti on mu kudumid ju väga lihtsad :)
    Ene-Ly, lõngakorvi sisu vähenes tegelikult uskumatult vähe... kampsunil on küll kaalu 400 grammi, aga lõngakorvi vaadates seda ei ütleks :)
    Monika, pildid tulevad... millalgi kindlasti :)

    VastaKustuta
  6. See lõngakorv paistab nii ahvatlev :)
    Ja kampsun tundub piilupildi jäörgi väga kena tulevat :)

    VastaKustuta