pühapäev, 17. aprill 2011

Muhu mustrid - minu värvid






Lõngadeks TitanWool Winner ja GB Wolle Jil, vardad 3 mm.

18 kommentaari:

  1. Sa oled iga pisi detaili läbi mõelnud- servad, kinnitused. Ilus kampsun! Ehk tuleb ette juhus, kohata kampsunit tänaval liikumas. :)

    VastaKustuta
  2. Braavo, Sinu värve vaadates tekkis tahtmine juba ka ise veel neid mustreid tänaste toonidega kampsuniks kududa, uursin ja imetlesin ja tean, et jään sõltuvvusse selle imekauni kudumi vaatamisest. Kevadised kärbsed ka sisse kootud!:)

    VastaKustuta
  3. Väga kaunis kampsun! Selliseid kampsuneid jään esialgu ainult imetlema, sest nende kudumine tundub mulle keeruline. Ilusat kevadet!

    VastaKustuta
  4. Nii uhke! ja sobib ka nii hästi!

    VastaKustuta
  5. Need kärbsed on ikka kõige ägedamad! :)

    VastaKustuta
  6. Tänan, tänan, tänan :)
    Ja need kärbsed olid lihtsalt nii lahedad, et ma lausa pidin nad kampsunisse kuduma :) Kust võis küll mustri loojal selline mõte tulla?

    VastaKustuta
  7. Ma kohe väga tähelepanelikult vaatasin seda kampsunit...see oleks nagu masinaga kootud - lihtsalt nii ühtlane on kogu töö! SUPER! Ja värvid sobivad nii hästi nende mustritega kokku! ühesõnaga taaskord imeline töö!

    VastaKustuta
  8. Aitäh, Ene-Ly :)
    Eks ühtlane kude ole vist iga kuduja eesmärk :)Mu abikaasa küsis küll, et kas on mõtet nii palju vaeva näha käsitsi kudumisega, kui kampsun näeb välja nagu oleks kootud masinal!? Aga palju sõltub ka lõngast... ja muidugi aastatepikkune harjutamine mängib samuti oma osa :)

    VastaKustuta