kolmapäev, 8. detsember 2010

Lumepallid - lumemarjad

Üks lihtne valge mummuline müts. Ühe sarnase mütsi olen juba varem kudunud, uus versioon on pisut peenemast lõngast ja pärlitega kaunistatud.

Seda nuppudega palmikumustrit võib leida mitmetest kudumustrite raamatutest, kuid juhendi mütsi jaoks leiab ka siit lehelt.
Lõngaks kasutasin TitanWool Superwooli, mis on minu arvates üks paremaid mütsilõngu - ta on pehme ja mõnus kanda ning mütsid hoiavad kenasti vormi ega veni välja. Aga kuna nupulisele pinnale sobib minu arvates kergelt karvane lõng, siis lisasin juurde Emmebi Kiddy. Superwooli kulus peaaegu 2 tokki, Kiddy`t vähem kui 1 tokk.
Varras 4 mm.

5 kommentaari:

  1. Väga armas müts. Aitäh juhendile viitamast!

    VastaKustuta
  2. Väga ilus! Sulle kohe sobib pärlitega kaunistamine, eelmise postituse kindad on ka väga armsad!

    VastaKustuta
  3. Tänan! Pärlite ja kivikestega on küll pigem nii, et mulle meeldib neid oma töödes kasutada, kuid ise ma selliseid kaunistusi tavaliselt ei kanna :)

    VastaKustuta